Logotyp

TVORBA FIREMNÍHO LOGA

Logotyp je grafická značka, která reprezentuje buď firmu nebo jen jednotlivý produkt. Jako takové je logo jedním z nejdůležitějších prvků propagace a reklamy, které má firma k dispozici. Zejména pak je základním prvkem všech firemních materiálů jak tištěných, tak elektronických.

Jaké by logo mělo být
Kvalitní firemní logo musí splňovat mnoho požadavků. Musí být především jedinečné, dobře zapamatovatelné, jednoduché, vyjadřovat činnost firmy, dobře použitelné na různých materiálech od tištěných až po automobily a v neposlední řadě se musí líbit zákazníkům. Návrh loga a tvorba firemního loga je tak kreativní proces, kdy je potřeba sladit všechny výše uvedené požadavky dohromady.

Součástí vytvořeného nového loga může být i příslušný logomanuál (dokument obsahující informace o tom, jak je možno logo používat, jaké jsou přípustné barevné varianty, jaký musí být ochranný prostor atd.) nebo dodání celé corporate identity.

Co potřebujeme k tvorbě firemního loga ?
Ještě předtím, než začneme logo vytvářet, potřebujeme od našeho partnera informace o tom, jaké cíle má jeho logo plnit a jakou cílovou skupinu má logo oslovit.

Zásady dobrého loga
Nejdůležitějším kritériem, které musí dobrý logotyp splňovat, je zapamatovatelnost. K dosažení maximálního účinku je třeba, aby byl jednoduchý, čitelný, jednoznačný a aby také odrážel zaměření vaší firmy.

Základní logo Medium logo Logo premium Základní logomanuál
od 3 300 Kč od 4 800 Kč od 7 000 Kč 1500 Kč
návrh loga, logo v křivkách, 3xlogo, 2x korektura návrh loga, logo v křivkách, logo v černé, bílé a barevné variantě, 3x logo, 5xkorektura, mini manuál návrh loga, logo v křivkách, 6xlogo, 6x korektura, +základní velký logo manuál, logo v černé, bílé a barevné variantě 10 stran základních grafických vlastností logotypu